JESTEŚ TUTAJ: OFFICE 365 / CENNIK OFFICE 365 / BUSINESS

Office 365 – Business

Office 365 Business

Licencja ta jest odpowiednia dla pracowników, którym podstawowe funkcjonalności zawarte w Office Online nie wystarczają i potrzebują pełnego pakietu Office zainstalowanego na komputerze. Dodatkowo użytkownik może udostępniać i przechowywać pliki w chmurze. Plan Office 365 Business nie zawiera usługi pocztowej ani komunikatorów.
Zarządzanie kontaktami i kalendarzem
Kalendarz pozwala na tworzenie i zarządzanie spotkaniami na swoim komputerze. Kalendarz automatycznie informuje o zbliżającym się terminie.

Kontakty pozwalają zorganizować informacje kontaktowe o wszystkich współpracownikach i klientach.

Udostepnianie i przechowywanie plików w chmurze
OneDrive daje możliwość przechowywania plików w chmurze, zapewniając każdemu użytkownikowi 1000 GB miejsca na dane. Użytkownik dostaje możliwość zaawansowanego udostępniania dokumentów przechowywanych w chmurze, zarówno współpracownikom jak i osobom spoza organizacji oraz przejrzyste zarządzanie uprawnieniami udostępnionych plików.
Edycja tekstu
Word to zaawansowany edytor tekstu umożliwiający pracę nad dokumentem z innymi osobami w tym samym czasie. Dostępny tylko w wersji na komputer (Windows lub Mac).
Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych
Word Excel to zaawansowany edytor arkuszy kalkulacyjnych umożliwiający edycję wraz z innymi osobami w tym samym czasie. Dostępny tylko w wersji na komputer (Windows lub Mac)
Tworzenie prezentacji
PowerPoint to zaawansowany program służący do tworzenia efektownych prezentacji, wykorzystując filmowe przejścia, ikony czy animacje. Program umożliwia edycję wraz z innymi osobami, w tym samym czasie, w każdym miejscu na świecie. Dostępny tylko w wersji na komputer (Windows lub Mac).
Tworzenie baz danych oraz aplikacji biznesowych
Access to manager baz danych typu MDB oraz środowisko umożliwiające zaawansowaną ich obsługę.

PowerApps jest to zbiór usług oprogramowania i aplikacji, które przyspieszają tworzenie niestandardowych aplikacji biznesowych wykorzystując zgromadzone dane firmowe.

Projektowanie materiałów marketingowych
Publisher to aplikacja służąca do projektowania profesjonalnie wyglądających materiałów marketingowych, katalogów czy biuletynów. Dostępny tylko na komputery z systemem Windows
Gromadzenie notatek
OneNote to zaawansowany program, służący do tworzenia notatek biznesowych. Umożliwia dołączanie takich obiektów jak: obraz, wideo, dźwięku czy zapisów matematycznych oraz na udostępnianie ich innym osobom. Dostępny jest na komputery (Windows oraz Mac), urządzenia mobilne iOS i Android), jako dodatek do programu Teams oraz za pośrednictwem przeglądarki.
do 37 zł netto/miesiąc               do 244 zł netto rocznie