JESTEŚ TUTAJ: USŁUGI INFORMATYCZNE / Obsługa informatyczna firm

Obsługa informatyczna firm

Obsługa informatyczna dla Twojej firmy

  • wsparcie informatyczne – szybka reakcja na awarie oraz przyjazd
  • nadzór nad bezpieczeństwem firmy – antywirusy, kontrola kopii zapasowych
  • nadzór nad serwerami – programami klasy ERP, księgowymi, produkcyjnymi, projektowymi
  • wdrażanie systemów bezpieczeństwa – VPN, regularna zmiana haseł i inne wymogi RODO

Na początku współpracy wykonamy audyt informatyczny, który podsumuje gdzie jesteś oraz gdzie powinieneś zmierzać w kwestiach informatycznych.

zadzwoń i przestań martwić się kwestiami informatycznymi!

tel. 12 306 77 61, kontakt@teleaudyt.pl 

 

Jakie znaczenie ma dział IT dla firm?

Wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych prowadzi do zwiększenia wydajności pracowników. Te same procesy są realizowane sprawniej, dzięki czemu tymi samymi zasobami ludzkimi można realizować znacznie większą ilość zleceń. Dlatego dział IT może w znacznym stopniu przyczynić się do sukcesu firmy i warto szukać w nim nowych źródeł inspiracji do jej rozwoju.

Czym jest outsourcing IT i jakie korzyści może dać Twojej firmie?

Outsourcing IT to zewnętrzny dział informatyczny, który wspiera na co dzień Twoją firmę. Instaluje oprogramowanie na komputerach u Twoich pracowników, usuwa usterki sprzętowe, konfiguruje sieć komputerową i pilnuje by serwery działały stabilnie.

Outsourcing IT w wydaniu Teleaudyt

Obsługę informatyczną w naszym wykonaniu realizujemy w nowoczesny sposób: posiadamy dział wsparcia informatycznego (tzw. Helpdesk), który na bieżąco przyjmuje i obsługuje zlecenia. Oznacza to, że Twoi pracownicy mogą w każdej chwili dodzwonić się do specjalisty i błyskawicznie uzyskać pomoc zdalną lub zlecić wizytę serwisową. Każde zlecenie obsługiwane przez Helpdesk jest rejestrowane i precyzyjnie opisywane – dzięki temu wiesz kto, co i kiedy zlecił oraz jakie wiążą się z tym koszty na podstawie comiesięcznych raportów przysyłanych mailem lub online za pomocą panelu na stronie www.

Oprócz serwisowania doradzamy. Doradzamy w kwestiach szeroko rozumianej informatyki od doboru sprzętu komputerowego, który będzie niezawodny i szybki, przez programy wspierające procesy biznesowe, np. CRMy, obieg dokumentów, poczta elektroniczna kończąc na projektowaniu i realizacji instalacji central telefonicznych, instalacji sieci bezprzewodowych i innych w Twojej siedzibie.

Jedna umowa – wielu specjalistów

Jeden informatyk nigdy nie będzie tak bogaty w wiedzę i doświadczenie jak współpracujący ze sobą zespół specjalistów z różnych dziedzin informatyki i teletechniki: specjalista ds. sieci, serwerów, pamięci masowych, bezpieczeństwa, programów bazodanowych oraz instalacji teletechnicznych, którzy codziennie mierzą się z licznymi wyzwaniami – w ramach współpracy z Teleaudyt są do Twojej dyspozycji.

 

Porozmawiajmy!

tel. 12 306 77 61, kontakt@teleaudyt.pl