OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ
Chcesz usprawnić obsługę ruchu telefonicznego i usprawnić komunikację wewnętrzną w firmie? Zdecyduj się na konfigurację centrali telefonicznej w swojej firmie. Nasza firma zadba o montaż, serwis, obsługę i i konfigurację centrali telefonicznej specjalnie dla Ciebie.
Jakie są główne zalety obsługi przez centralę telefoniczną?

Call Center
Call Center z kolejkowaniem połączeń, obsługą głosową i statystykami odebranych i wykonanych połączeń.

Połączenia
Kierowanie połączeń do odpowiedniego działu czy z telefonów stacjonarnych na komórki.

CRM I CTI
Połączenie centrali telefonicznej z oprogramowaniem CRM i CTI (integracja z baza danych klientów).

VoIP i ISDN
Połączenie różnych aparatów telefonicznych (przewodowe, bezprzewodowe, cyfrowe ISDN, systemowe VoIP).

Nagrywanie rozmów
Nagrywanie rozmów telefonicznych. Możliwość odtworzenia rozmów w dowolnym czasie.

SKRÓCONE NUMERY
Usprawniona komunikacja w firmie: skrócone numery wewnętrzne, szybkie przełączenie połączeń

INTELIGENTNY BUDYNEK
Obsługa domofonów, połączenie z inteligentnym budynkiem, sterowanie urządzeniami, np bramofonem.

CENTRALA W ABONAMENCIE
Zakup centrali w wersji sprzętowej w ramach abonamentu telekomunikacyjnego.
CO NAS WYRÓŻNIA NA TLE KONKURENCJI?
- profesjonalny i doświadczony zespół
- wysoka jakość usług
- kompleksowe usługi informatyczne dla firm
- atrakcyjne ceny
- bezpieczeństwo danych
- konsulting
- wsparcie informatyczne zdalnie i stacjonarnie
- wykluczanie sytuacji kryzysowych, np. awarii serwerów
ILE TO KOSZTUJE?
Sprawdź cenę konfiguracji, serwisu i obsługi centrali telefonicznej