JESTEŚ TUTAJ: USŁUGI INSTALACYJNE / Centrale telefoniczne

Centrale telefoniczne

Centrala telefoniczna – to nowoczesny sposób na sprawną obsługę ruchu telefonicznego oraz usprawnienie komunikacji wewnętrznej.

Jakie są główne atuty centrali telefonicznej?

Call Center

centrale telefoniczne zapowiedzi glosowe voip nagrywanie rozmow
Call Center z kolejkowaniem połączeń, obsługą głosową i statystykami odebranych i wykonanych połączeń.

Nagrywanie rozmów

call center nagrywanie rozmów telefonicznych centrale telefoniczne
Nagrywanie rozmów telefonicznych. Możliwość odtworzenia rozmów w dowolnym czasie.

Połączenia

przekierowanie połączeń centrale telefoniczne zapowiedzi glosowe voip nagrywanie rozmow
Kierowanie połączeń do odpowiedniego działu czy z telefonów stacjonarnych na komórki.

Skrócone numery

call center centrale telefoniczne przekierowanie połączeń
Usprawniona komunikacja w firmie: skrócone numery wewnętrzne, szybkie przełączenie połączeń

CRM i CTI

centrale telefoniczne nagrywanie rozmów call center
Połączenie centrali telefonicznej z oprogramowaniem CRM i CTI (integracja z baza danych klientów).

Inteligentny budynek

call center centrale telefoniczne przekierowanie połączeń inteligentny dom
Obsługa domofonów, połączenie z inteligentnym budynkiem, sterowanie urządzeniami, np bramofonem.

VoIP i ISDN

centrale telefoniczne nagrywanie rozmów call center wewnętrzne numery telefonów
Połączenie różnych  aparatów telefonicznych (przewodowe, bezprzewodowe, cyfrowe ISDN, systemowe VoIP).

Centrala w abonamencie

call center centrale telefoniczne przekierowanie połączeń inteligentny dom abonament
Zakup centrali w wersji sprzętowej w ramach abonamentu telekomunikacyjnego.

Skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania odnośnie centrali telefonicznej